Kontynuując ... :)


Witam w tak piękne popołudnie:)Pozostając nadal w klimatach muzycznych chciałam
Wam pokazać kolczyki które ostatnio zrobiłam z guzików a także z lnianych sznureczków :)
Tak klimatycznie i radośnie mi wyszły
Długość tych na drucikach to 5cm a tych na sznureczkach 5.5 cm




♥♥♥
A tu już wspomnienie ubiegłego weekendu w Kasince Malej i zarazem mała rekompensata za nie zrobione zdjęcie krzesła z pokrowcem który uszyłam dla rodziców Łukasza.
Nie jest to wytłumaczenie ale widoki przyznacie że ładne :)


Ku przypomnieniu, ostatnio podczas wyprawy do Limanowej kupiłam materiał z którego
 miałam uszyć pokrowce na krzesła klik klik
Oczywiście wszystko wymierzyłam ale i tak  miałam dylematy czy jest dobrze
Materiał dość mocny ale pruł się bardzo dlatego też postanowiłam go obszyć dzianinową lamówką 25mm przez którą później została przeciągnięta gumka kapeluszowa :)


  Dzianinową lamówkę wszywałam na dość duży zapas materiału i obszyłam w koło kilka razy 
dla wzmocnienia


 Tak wyglądały po uszyciu. Przyznam że kolor bardzo ładny:)


 Tadammm
I powstało 5 pokrowców na krzesła, prostych, praktycznych.





2 komentarze:

  1. O! Widzę akcenty muzyczne! Ja też ostatnio przypomniałam sobie, że zasłuchiwałam się w muzyce reggae. Pozdrawiam klimatycznie i muzycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z guzikami! I bardzo udane pokrowce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...