Wyniki Candy



Zapraszam na losowanie jednocześnie dziękując za udział :) No tak nasze kociaki 
miały pomóc jednak wybrały wylegiwanie się więc wzięłam figurkę kota i do dzieła!
Dla przypomnienia nagrody




słodkości

Trzymam kciuki za Was a nad losowaniem czuwa drewniana kicia bo Rudyi Puszek śpią ;)


  Maszyna losująca START!


Oto dwie wylosowane osoby do których trafią nagrody :)



GRATULUJĘ! 

 Proszę Was o jak najszybszy kontakt na maila a także wybranie prezenciku 


Wszystkim Wam jeszcze raz dziękuje za udział w zabawie, bardzo się cieszę że zawitaliście 
do mnie. Mam nadzieję że zostaniecie na dłużej.


A kociaki leniuchują :)




10 komentarzy:

  1. Gratulacje, a ja? Może następnym razem :)
    Dziękuję wszystkim za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, dziękuję, dziękuję! strasznie mi miło, już się odzywam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz wspaniały drapak!!! Też mam dwa kociaki, pierwszego już ponad 6 lat, drugiego dopiero od miesiąca :) Dziękuję za zabawę i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociaki są świetne, a drapak wiesz jak Rudy był sam to drapak stał i stał a jak wzięliśmy Puszka to nagle drapak jest okupowany ;) Teraz stoi w salonie wcześniej na balkonie .. polecam jak tylko masz miejsce super sprawa:)

      Usuń
  4. Gratulacje dla wylosowanych i dziękuję za zabawę :)
    pozdrowienia dla kociaków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje! :)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo cieszę się z wygranej. Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...