Kolorowe serca

 U mnie przygotowania do wiosny, za oknem tak pięknie ostatnio więc pomyślałam o
małych przeróbkach:) Recykling w szafie to bardzo fajna sprawa. Na pomysł ich uszycia
wpadłam przy przyszywaniu uchwytów do ręczników bo niektóre pozrywane, niektóre
 bez, więc chciałam naprawić i tak mnie natchnęło :) Na początku miały być kwadratowe z kolorowymi lamówkami, jednak kształt serca bardziej mi się podoba. Do uszycia ręczniczków wykorzystałam te stare a także zrobiłam kolorowe lamówki z tego co w szafie siedziało i dwie
broszki by można było ręczniczki zawiesić. Wymiary ręczniczków to 30x32 cm.
Takie w sam raz do twarzy czy łapek.




Pomyślałam że broszka będzie dobrym rozwiązaniem, zawsze można odpiąć jeśli nie będzie
 potrzebna, no i może mieć też zastosowanie do innych rzeczy :) Wykonana jest z filcu 
i kawałka rzemyka, jej długość to ok 9 cm.



 Mój pomocnik Rude Boy, jego cenne rady pomagają mi szyć :D
Ostatnio przyłapałam go na zjadaniu nitek z maszyny...


Pozdrawiam serdecznie życząc udanego dnia :)


7 komentarzy:

  1. ładnie Ci wyszły te ręczniczki :) Ja niestety nie mam maszyny, więc takiego ładnego DIY nie zrobię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze można jeszcze ręcznie spróbować szyć :)

      Usuń
  2. Dziękuję Ci za te słowa :** Wkładam dużo pracy w to co robię, i mnóstwo serca. ...

    To klikam do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super i jaki świetny pomocnik :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...