Wojtuś

Paski, kropki i gwiazdki a wszystko w szaro granatowej kolorystyce przyozdobione 
gwiezdnymi guziczkami, dziś przedstawiam Wam literki które uszyłam dla Wojtusia.


 Literki dla Wojtusia uszyłam z materiałów bawełnianych w kolorach granatu i szarości,
do każdego zestawu dołączone są sznureczki do zawieszenia w dwóch kolorach. 


Wojtuś :)



  A na ozdobę przyszyłam białe gwiezdne guziczki z filcem :)


  Kolorowy Świat Katarzyny :)


A w następnych postach przeczytacie o bluzie w muchy, ogromnym worku dla Filipa 
 i dwóch patchworkowych serduszkach.

Pozdrawiam serdecznie :)


12 komentarzy:

  1. Piękne <3

    Kochana poklikasz w linki u mnie w najnowszym poście ?
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne literki, a uszyłabyś takie dla mojej Córci?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Oczywiście że uszyję, do wyboru jest ok 50 materiałów także zapraszam
    do kontaktu mailowego :)
    kolorowyswiatkatarzyny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Widzę, że masz sporo zamówień ;) oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak je zrobiłaś?

    http://imnotafraidanymore147.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te małe guziczki są subtelne, a mimo tego dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...