Książeczka sensryczna

 Witajcie Kochani, jak wiecie uwielbiam wyzwania i często bez zastanowienia przyjmuję 
różne zlecenia i wymyślam jak je zrealizować. To było wyjątkowe, do uszycia miałam
 trzy wspaniałe rzeczy: dwie książeczki i pufę 50x50 cm.
Dzisiaj chciałam przedstawić Wam książeczkę sensoryczną którą uszyłam dla Dorotki.
Jest ona pierwszą którą uszyłam, o kolejnych opowiem wkrótce :)

Dla mnie dzieci to bardzo poważny temat, a okres dzieciństwa jest  kluczowy w dalszym
 Życiu, w rozwoju. Najważniejsze jest to aby dać dziecku możliwości szanując jego przestrzeń i
 jego Świat. Szyjąc książeczkę przeniosłam się wspomnieniami do swojego dzieciństwa, odżyły wspomnienia niekoniecznie te pozytywne, kiedy ciężka choroba w dużej mierze przyczyniła się 
do wykluczenia z grupy. Dziś kiedy jestem już dojrzałą kobietą czuję ogromną Wdzięczność 
za wszystkie lekcje jakie otrzymałam w Życiu. Przyznam że bardzo zaangażowałam się w ten 
temat książeczek i puf sensorycznych.
Pragnę by te rzeczy jednoczyły dzieci ( i nie tylko dzieci ) bez względu na wszystko, 
by spędzano przy nich wspólnie czas jednocześnie integrując się.
Zapraszam na prezentację mojej książeczki sensorycznej :)


Książeczka powstała z pięknych bawełnianych materiałów, filcu oraz przeróżnych dodatków.Wymiary 25x22 cm
Ilość stron: 16

 Okładka książeczki dla Dorotki


Filcowe kwiatuszki przyszyte są na guziczkach dzięki czemu można się  nimi bawić :)


Tył książeczki z kieszonkę na zdjęcia.


Kolorowy Świat Katarzyny ;)


Guziczki i odpinany breloczek z patchworkowym Sercem na znak że Wszyscy tworzymy Całość ♥


 Książeczka zawiązywana na kokardkę.


KOKARDKI I ZEGAR


Kolorowych kokardek do zawiązania nigdy za wiele :)


Zegar
Każda godzina jest odpinana a wskazówki są ruchome.
Nauka zapinania rzepów, nauka kolejności cyfr. 


WIEŻA I BUTY


Włosy księżniczki z wieży wyrastają, w nauce warkocza posłużyć mają.;)
Warkocza i nie tylko, dzięki dołączonym gumką i wstążeczce można z powodzeniem 
tworzyć przeróżne fryzury.


Nauka sznurowania butów


JAKĄ MAMY POGODĘ ? ;)


Niechaj w Serduszku zawsze świeci Słoneczko ♥


ŻABKA I FIGURY


Ta śliczna żabka na języku ma rzep dzięki któremu łapie kolorowe filcowe figury.
Nauka zapinania zamka, rozpoznawania figur, zapinania rzepów


ROBIMY PRANIE


Dzięki brokatowym drzwiczkom pranie to sama przyjemność a wszystkie ubranka 
uszyte są z kolorowych dzianin. Nauka wieszania prania, przypinania klamerek.


KWIATUSZKI ♥


Wyprawa do ogródka po kwiaty, podlewamy, zrywamy i zabieramy ...
Nauka zapinania guzików, kojarzenia kolorów ( dodatkowo każdemu kolorowi 
przypisany jest odpowiedni guziczek ). Konewka na rzep.


KÓŁKO - KRZYŻYK I KOTY


 Gra w kółko i krzyżyk 


Koty na płoty i wiążemy kokardkę ;)


♥♥♥ Moc kolorów ♥♥♥





Zapraszam także do obejrzenia filmiku 



 A jak Wam się podoba?
Napiszcie koniecznie w komentarzu.
Buziaki :*


16 komentarzy:

  1. cudowna książeczka !! pięknie wykonana i z pomysłem! gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Za niedługo w mojej pracowni skończy się remont i wracam do szycia. Polecam się ;)

      Usuń
  3. Piękne. Dobrze, że hand made ratuje dział dziecięcy przed rutyną i śmierdzącą chińszczyzną. Tym bardziej, że w sklepie nie ma takich książeczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, dokładnie... zabawki z chin są straszne, w ogóle to co jest na półkach sklepowych daje dużo do myślenia. Polecam hand made, może i drożej ale z duszą i wiadomo od kogo :)

      Usuń
  4. Książka wymiata, sama bym się pobawiła nią!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj śliczna ;) Maluch będzie zachwycony ;) Dawno nie widziałam, tak świetnie i pomysłowo wykonanej zabawki ;) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką przyjemnością obejrzałam filmik. Wspaniała książeczka, przy niej trudno się nudzić, tyle wspaniałych sytuacji stworzyłaś i ile umiejętności dla dziecka. Gratuluję pomysłu i wykonania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo z ten pozytywny komentarz. Wiele pracy w nią włożyłam. Takie zabawki są fantastyczne :)

      Usuń
  7. Ojej cudo! Mnie chyba nie udałoby się stworzyć czegoś tak pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ udało by Ci się. Ja szyłam tą książeczkę bez żadnej wiedzy jak ją uszyć.. samo się wymyśliło. Spróbuj i koniecznie daj znać jak Ci poszło :) Trzymam kciuki!

      Usuń
  8. Witam, jaka bylaby cena takiej ksiazeczki gdybym chciała zamówić ja ją dla mojego malucha? Żałuje że nie wpadlam na taki pomysl w ciąży-teraz zwyczajnie brak mi czasu przy 1.5 rocznym rozrabiace☺ gratuluje pomyslu i wykonania☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zapraszam do kontaktu mailowego w sprawie ceny i szczegółów :)kolorowyswiatkatarzyny@gmail.com

      Usuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...