Dekoracja z masy solnej

Uwielbiam własnoręcznie zrobione ozdoby do domu, Święta już za kilka dni
 więc wypadałoby podziękować moim ptaszkom klik klik które zrobiłam na 
Wielkanoc, zmiana jak najbardziej adekwatna więc wzięłam się do pracy :)
Dziś o dekoracji którą zrobiłam w większości z masy solnej.


Do stworzenia dekoracji wykorzystałam gwiazdki z masy solnej klik klik , patyczek 
który przyniosłam ze spaceru z Puszkiem, kokardki zrobione z materiału, bombeczki 
czerwono-brokatowe, serduszkowe guziczki, anielskie włosy i anioła którego zrobiłam 
specjalnie z myślą o tej ozdobie :)


 Brokat to świetny dodatek, skrzydełka jak i ubranko świecą jak należy.
Buźkę namalowałam długopisem, tak po prostu od ręki :)


Patyczek został pomalowany białą farbą do drewna, umocowałam na nim gwiazdki,
 bombki, kokardki i serduszkowe guziczki. I tu odzywa się moja florystyczna dusza, kształt 
tego patyczka jest niesamowity, natura jest perfekcyjna :)


A tak  wygląda dekoracja w całości, na ścianie zawiesiłam osobno
 patyczek i aniołka, tak jest ładniej :)


Przepraszam za jakość zdjęć, zabrakło mi odpowiedniego tła.

A jutro z samego rana wyprawa na giełdę kwiatową.
Brakuje jeszcze wieńca, chcę taki żywy więc skorzystam z gotowej bazy. 
Pamiętam jak na studium florystycznym robiliśmy takie bazy, choina, drut i wio .... 
wolę wesprzeć innych ;D

Udanego weekendu życzę :)

8 komentarzy:

  1. Patyczek jest przepiękny, masz doskonałe pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ozdoby - ja nigdy nie robiłam nic z masy solnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie te dekoracje są urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne, masz talent ! ja w tym roku ulepiłam kilka aniołków właśnie z masy solnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Masa solna jest genialna i co najważniejsz zazwyczaj mamy wszystko pod ręko do jej zrobienia :)

      Usuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...