Wieniec na Boże Narodzenie

Ostatnia z dekoracji którą przygotowałam w tym roku już skończona.
Wieniec to wspaniała ozdoba domu, uwielbiam je tworzyć, temu którego 
zrobiłam ostatnio klik klik, chwilowo podziękowałam, w jego miejsce
zawiesiłam nowiutki, pachnący,specjalnie zrobiony na te Święta.
`

Do jego stworzenia wykorzystałam gotową bazę którą kupiłam na giełdzie
 kwiatowej, niebieską wstążkę, serca które uszyłam z resztek materiału, suszone 
pomarańcze, kokardki, cukierki, orzechy, gwiezdne guziczki, koraliki, bombki i aniołka.
Elementy umocowała za pomocą kleju na ciepło


Kolorowo musi być :)


I ten zapach jest niesamowity ...


 A tu z bliska te wszystkie słodkości ;)


Wracam do świątecznych przygotowań ...
Pozdrawiam serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Przepiekny, zachwycam się:)))Wesolych swiat:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda. Ładnie dobrałaś kolorystykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodki, piękny, sama chyba bym nie miała cierpliwości, podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający!!! Patrząc na taki wianek od razu serce się raduje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Katarzyna to najpiękniejszy wianek jaki kiedykolwiek widziałam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...