Zakładki ♥

Witam Was w tak piękny słoneczny dzień. Tak jak obiecałam czas pokazać nad czym 
ostatnio tak przesiaduję. Dzisiaj o kolorowych, wiosennych zakładkach do książek. 
Do ich uszycia zmotywowała mnie pewna historia o której Wam opowiem. Uszyłam
 dwie zakładki dla siostry która czyta o wiele więcej książek niż ja i dla mnie.


Zakładki uszyłam z kawałków kolorowej, radosnej, pięknej bawełny i filcu, 
do ozdoby wykorzystałam bawełnianą koronkę i mulinę. Ich wymiary to 25x6 cm.


Z tyłu przyszyłam biały i niebieski filc :)


A oto historia która miała wpływ na ich uszycie ...

Podczas wizyty w szpitalu urazowo ortopedycznym  czekałam na swoją kolej, na konsultacje
 w sprawie moich łokci? ( ... raczej tego co po nich pozostało, czyli dwóch skrzyżowanych kości, łokci u mnie brak ). Trwało to kilka godzin, tam zawsze są takie tłumy, moim ulubionym zajęciem jest wtedy obserwacja. Zauważyłam pewna panią która czytała książkę, to niesamowite w tym
 całym zamieszaniu, moją uwagę przykuła zakładka którą trzymała w ręku. No i od razu pojawiła 
się wizja tej mojej zakładki.Takie odwrócenie uwagi w trudnych sytuacjach to kapitalna sprawa, wiele moich Tworków miało początek właśnie w takich sytuacjach.


 A to książka którą ostatnio czytam, niesamowita historia, bardzo mi bliska.
Zakładka bardzo się przyda, zawsze się gubię gdzie skończyłam ;)


 :)


 Za książką oczywiście stoi niesamowite wydarzenie jakie będzie miało miejsce  w tym roku.
 Może ktoś z Was wybiera się na kwietniowy kongres motywacyjny w Poznaniu.



A w następnym poście
Organizer na kolczyki ♥


I jeszcze taka mała prośba do Was o głos ...
Można już oddać swój głos w konkursie Szyciowy Blog Roku 2014.
Postanowiłam spróbować swoich sił w kategorii Osobowość.
  Głosowanie jest całkowicie bezpłatne i trwa od 16 do 22 marca.
Liczę na Was Kochani !
http://szyciowyblogroku.pl/zglosz…/kolorowy-swiat-katarzyny/



Organizator Łucznik - Nr 1 w maszynach do szycia.

Pozdrawiam ;*


8 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć taka zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, kolorowe zakładki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakladki wygladaja bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zakładki :) a zaglosowac nie mogę, bo antywirus mi blokuje tę stronę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakładeczki:) I od razu książkę czyta się przyjemniej:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarze, cieszę się że się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...