Koralikowe przeróbki


Co by tu zrobić z starymi koralikami ? No właśnie może kolczyki :D
Więc wzięłam się do roboty i tak oto powstały 

Kolorowe cukiereczki ( trochę mi je przypominają, szczególnie te które wieszało 
się na choince ), wykonałam je z koralików które kiedyś dostałam od koleżanki.


Te natomiast kojarzą mi się z drewnianymi klockami


Te powstały z naszyjnika który jakoś znalazł się w moich skarbach. Kolory może takie jak
ja to nazywam 'drewniane' no ale też mają swój urok. Fajnie się na uszku prezentują ;)



4 komentarze:

  1. super ta skomplikowana konstrukcja:) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękują, mi też podoba się ich skomplikowaność ;) W sumie jak na przerobkowe wyszło ok ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sueraśne kolczyki i takie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przerókkowe ze staroci rzec można ;) mają swój klimat, choć nie umiem się doczekać kiedy będe robić kolczyki z zamówionych materiałów. Jak znajdę czas;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...