Przemyślenia . . .


Dzisiejszy dzień minął mi na przemyśleniach... Zimno za oknem, myśli tysiące w głowie...
Moje dzisiejsze rozważania dotyczyły pomysłów które nawarstwiają się nieograniczenie 
do tego stopnia iż zaczynają wydostawać się do świata zewnętrznego. Zastanawiałam się nad 
tym czy je realizować, jak wybrać te najlepsze.Pomyślałam - a może by tak połączyć wszystko
 w całość jeśli chodzi o to co potrafię, i nie ograniczać formy.Skończyło się na wykrojach, bardzo odważnych a po weekendzie  będę kontynuowała to co zaczęłam.Chyba przede mną parę 
tygodni pracy ale co tam, cel już mam przed oczami.

A tymczasem ...

Pomyślałam że je tu umieszczę, podkładki które są świetne pod kubek z gorącym napojem ;)
Co nieco z nich mi jeszcze pozostało, wykonałam je ze sztruksu z użyciem różnych materiałów na ozdobę.





































A to filmik który nakręciłam w ubiegłym roku na konkurs Łucznika "Zostań projektantem
 Łucznika"Dzięki za montaż Tomkowi tak przy okazji ;)

Możecie sobie uszyć sami takie podkładeczki


2 komentarze:

  1. O proszę! Jaki sprytny koncepcik :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! zobaczę co z tego wyjdzie. Obawa jedna, coraz więcej miejsca zajmuja mi moje materiały. Najlepesze rozwiązanie to hobby room i wtedy ojjj chyba bym była uradowana ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...