"Szycie dookoła Orientu "& "Moda na aktywność"


Wspomnienia  

 "Szycie dookoła Orientu"
Konkurs odbył się w lipcu w 2011 roku 

WaChLaRz

Materiały których użyłam nawiązują do delikatnej kolorystyki orientu.
wszystkie materiały "dopadłam" w miejscowym sklepie z używaną odzieżą oprócz wzoru który
 uzyskałam ze starej koszulki. Postanowiłam troszkę pobawić się tkaninami i fakturami.
Bazowa delikatnie różowa tkanina w połączeniu z zieloną błyszcząco dają super kontrastujący 
efekt.Wzorek który postanowiłam wykorzystać bardzo przypomina mi orientalne klimaty 
(w sumie koszulka z której wycięłam materiał była w takim stylu). Użyłam też koronki 
(którą wyprułam z sukieneczki którą kupiłam razem z materiałami). Koronka miała podkreślić 
delikatność wachlarza. Do ozdoby użyłam koralików które ozdobiłam małymi złotymi 
drobinkami (ten złote drobinki to ozdoba do paznokci ale pasują w sam raz :))). U dołu 
wachlarza zamieściłam ozdobę z małym pomponikiem. Środek tej malutkiej ozdoby wypełniony 
jest wypełniaczem do poduszek który skropiłam olejkiem różanym (stąd nazwa pracy) , pomponik 
zrobiłam sama :)..






klik klik


"Moda na aktywność"
Konkurs odbył się w sierpniu 2011 roku ..

KwIeTnY PlEcAk

Myślą że jako dodatek jest nierozłącznie związany za sportem, aktywnością.
 Chciałam żeby był troszkę inny niż te w sklepach, taki bardziej kolorowy i miał nieregularne
 kształty dlatego też troszkę pobawiłam się w marszczenia Zamek naszyłam "na" a
 nie od wewnątrz użyłam też jaśniejszej nici aby szycie było widoczne ;)




klik klik

****
Tak jakoś mi się te dwa konkursy ładnie skojarzyły gdyż użyłam materiałów w kwiatuszki, 
i tak troszkę kolorystycznie w róż poszło :)

Troszkę czasu minęło, miło je wspominam oj miło..
Cudowna przygoda z szyciem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...