"Skazani na Punk Rocka"

Dziś trochę wspomnień...Andrzejki tamtego roku to dość ciekawe wspomnienie
Wybraliśmy się w rodzinne strony Łukasza, do Kasinki Małej i przy okazji na koncert ... 
SKAZANI NA PUNK ROCKA - 25 lat THE TREPP

Warunki wprawdzie były fatalne bo mimo miejsca organizatorzy ustawili mnie koło drzwi 
wiedząc o moich problemach zdrowotnych, przeciąg zimno strasznie.. później musiałam
 te skutki leczyć, w stawach łupało. Sam koncert pod względem muzycznym poprawny bym określić 
śmiała, więc choć troszkę rekompensaty było :)) Za to dużo pozytywnych przemyśleń po koncercie dających motywacje by to i tamto pozmieniać do mojej głowy weszło.Przede wszystkim takich by na raz następny sprawdzić gdzie się jedzie, po przeliczeniach trwających sekundę stwierdziłam że na zwykłym choćby festynie lepiej bym wyszła. Cóż od tamtego czasu się pozmieniało w kierunku pozytywnym oczywiście.

Zrobiłam wtedy małą kolekcje biżuterii, drobnych dodatków a także uszyłam torby.
Ludziskom się podobało moje stoisko, sami mi to mówili :) co za uciecha że ktoś docenił ! 
Organizatorka dodała tekst do zina, i tak to też właśnie naskrobane cosik zostało o mnie..


Kolczyki wykonałam ze skóry, ćwieków, agrafek, łańcuszków


A to już kwestie szyjne


A to już na cosik na rękę


Breloczki


I torby




Dziękuję Justynie za udostępnienie uszka i ręki  :*


2 komentarze:

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...