Dobry post


Taki dobry czas, więc niech trwa!:) Na początku witam nowe obserwatorki
ROZGOŚĆCIE SIĘ
Witam :*

Akcja Serce dla hospicjum...

Pomyślałam że przyłącze się do niej.
Miałam takie duuuże serce poduchę która czekała na dokończenie i akurat okazja jak znalazł!
Hospicjum Cordis organizuje właśnie taką Walentynkowa akcję dla swoich podopiecznych, do
 9 lutego nalezy nadesłać serducha ♥Tu znajdziecie stronkę na FB jaakbyście chcieli wysłać 
serducho klik klik  Serce poducha uszyta z bawełnianych materiałówozdobiłam je koralikami
 i obszyłam w koło kolorową mieszanką wełny. Mam nadzieję że się spodoba :)




♥♥♥
A tu już niespodzianka od Violetty z sieplecie
Zostałam wylosowana, wygrałam Candy .
Bardzo się cieszę, poducha będzie świetnie sie prezentować w salonie.
No i taka mała niespodzianka... w postaci koralików ale mi miło
Nie umiem się doczekać !♥


♥♥♥
Świetna sprawa!
O pomyśle dowiedziałam się od Artesani z bloga
artesania-rekodzielo.blogspot.com


Więc zamieszczam wyróżnienie u siebie i przekazuję je dla WSZYSTKICH
 którzy mnie odwiedzają i lubią mój blog. A ten śliczny banerek jest do umieszczenia na
WASZYCH blogach. Nie ma w związku z tym żadnych zadań do wykonania, może jedynie napisać
 o tym w komentarzu.

Dla mnie blogowanie jest czymś wspaniałym, zaglądam do Was, czytam, czasem komentuję.
Często jest tak że mam gorszy dzień i Wasze posty podnoszą mnie na duchu.

♥♥♥
... Rude Boy na oknie.... ♥



Zmykam odpocząć troszeczkę bo dzień ciężki był..
Jutro mam nadzieję na dobrą pogodę bo chcę zrobić zdjęcia kolczyków których mam całą dużą
puszkę ale jakoś nie było pogody bądź sił na fotki może jutro się uda..


16 komentarzy:

  1. Śliczna poduszka! Chętnie zobaczę zdjęcia Twoich nowych kolczyków ;) Napewno są wspaniałe :)
    Zapraszam również do mnie na bloga i czekam na komentarz, dawno Cię u mnie nie było :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poducha dla dzieciaków, walentynkowa ;DDD
      A byłam byłam, ale komentarza nie zostawiłam :(((
      Wszystko w pośpiechu... już zmykam w Twe progi ;DD

      Usuń
  2. Poduszka jest piękna, a kotem uroczy:)
    Dołączyłam do grona Twoich obs.:)
    Zapraszam na konkurs, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serce poducha<3 Zawsze o takim marzyłam...;) Dobry cel!:) I gratuluję wygranej!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))
      A to Kochana w przyszłym tygodniu zaglądaj , bo się cosik szykuje a może marzenia się spełnią ;)
      Pozdr ;D

      Usuń
  4. Śliczna poducha, sprawi komuś radość.

    OdpowiedzUsuń
  5. no i dlatego ten symbol serca nigdy nie będzie dla mnie banalny... Poza kształtem chmurki - serce zawsze we mnie budzi NAJlepsze skojarzenia :)
    Zdróweczka Tobie Katarzyno ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ten niebanalny symbol znaczy tak wiele... a dzielenie sie nim to tak jakby darowanie cząstki siebie innym...
      Zdróweczko się przyda ♥

      Usuń
  6. kiciuś jest wspaniałyyy......i akcja wazna pochawały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiciuś rozrabiaka ;) dziś zrzycił z parapetu lampion... taka jego natura hehe :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Super poducha...akcja warta...niby to symbol a tak wiele może zdziałać... Pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dokładnie... tak wiele...
      Serce_międzygalaktyczny znak dobra! ♥
      ;D

      Usuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...