Gdy za oknem aura zła :D

Za oknem szaro, zimno, pada...
Wczoraj dostałam ciekawą książkę, przeczytałam parę stron i zapowiada się interesująco :)
Można w niej poczytać o stylach w modzie, pomaga wybrać odpowiedni dla nas, podpowiada gdzie  i jak wypada się ubrać. Poza tym jest bardzo ładnie wydana: gruba oprawa, dobrej jakości papier, ciekawe zdjęcia, rysunki no bardzo zachęca do czytania:)
Więc nie pozostaje nic innego jak zanurzyć w niej nos w taką pogodę, co zamierzam zrobić.



♥♥♥
Ah te kolorowe niteczki, skusiłam się na zakup takiego oto zestawiku jakiś czas temu.
 Można było go nabyć za oszałamiającą kwotę niecałych 10 zł w znanej nam Biedronce.
Zestaw składa się z 32 nici + pudełko.
Przyznam szczerze że do zakupu skłoniło mnie przede wszystkim pudełko i kolory no bo jakość faktycznie nie za bardzo, chińska produkcja, nici widać nie zbyt no ale cóż za taką cenę i tak nie żałuję ;)



♥♥♥
Chciałam Wam przedstawić PANIĄ GŁOWĘ ...
Nabyłam ją przed Targami w Mikołowie, by  prezentować na niej opaski.
No tak na Targach opaski były a na blogu nie więc nadrobię częściowo straty i pokaże conieco.

Czarno białe, w kropeczki.
Te cztery opaski uszyłam z bardzo przyjemnego, cieniutkiego bawełnianego materiału.
Mają uniwersalny rozmiar, i wiele zastosowań dzięki zakończeniu do zawiązania.
Można i na głowę i na szyję i na rękę :) Są śliczne i ładnie leżą na głowie.







♥♥♥
Zmykam w książkę zostawiając was z muzycznym akcentem 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...