Swarovski i weekendowe plany :)


Chciałam Wam pokazać klipsy które zrobiłam ostatnio na zamówienie.
Zostaną założone na ślub, są bardzo delikatne w sam raz na taką właśnie okazję.
Przyznam iż wcześniej nie tworzyłam kolczyków w takim stylu, ale wyzwaniu sprostałam.
Materiały: klipsy srebrne, kryształki , żyłka, kółeczka zaciskowe w kolorze srebrnym
Długość około 8cm




♥♥♥
A jutro Mini Reggae Fest w Ustroniu. Czeka mnie wspaniały weekend, razem
 z Łukaszem wśród muzyki i pięknego otoczenia :) Zapowiada się bardzo interesująco
Poza tym Ustroń to piękne miasteczko o bardzo pozytywnym klimacie także w niedzielę oby pogoda dopisała bo po takiej dawce muzyki jakiś odpoczynek np. nad rzeką się przyda :P
Zapraszam jeśli macie po drodze



 ♥♥♥
Polecam także koncert




10 komentarzy:

  1. Udanego weekendu i miłego spędzenia czasu w gronie najbliższych życzę. U mnie burzowo i niefajnie, mam nadzieję, że jutrzejszy dzień będzie lepszy. Kolczyki..prześliczne...:))twórz bo czekam na Twoje arcydzieła :)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę udanego weekendu, u mnie tez burze. Wczoraj chyba z kilka na raz, ale chyba mamy taki rok... A kolczyki tworzą się .... ;D Pozdrawiam :**

      Usuń
  2. Fajne kolczyki- ale te lniane z poprzednich postów wymiatają- oryginalne!!! Udanego weekendu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że to pierwsza para w tym stylu, na ślub.
      A lniane to moje ulubione ;)))))
      Udanego weekendu!

      Usuń
  3. Prześliczne klipsy pełne elegancji:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie pozytywne komentarze:) dziękuje i pozdrawiam :))

      Usuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...