Jeansy to podstawa!

 
Jeansy gotowe ! ... uffff
Troszkę mi to zajęło ale za to wiem już jak je uszyć  krok po kroku dostosowując krój do własnych potrzeb i sylwetki.Postanowiłam uszyć jeansy z szerszym pasem z zamkiem z
boku z nogawkami zwężanymi czyli dopasowane.Materiał dostałam w prezencie także nic tylko pozostało mi działać!Samo przygotowanie materiału, szycie i endlowanie przebiegły w miarę spokojnie, trzeba było jedynie ubrać nieco materiału z prawej strony ( pozostałość po
operacji biodra )Wszycie zamka i  pasa wymagało większego skupienia ale 
jak dobrze się zaznaczy szpileczkami to powoli można szyć.
Stebnówki postanowiłam zrobić po bokach na długość 3.5 co okazało się nie do końca praktyczne gdyż środek spodni musi być wzmocnioąny by nie strzeliły podczas siadania więc przeszyłam i po środku ale już niebieską nicią by nie była widoczna.

 Ślę ogromne podziękowania dla nauczycielki z kursu
 Pani Lidii z pomoca której te spodenki się uszyły.




 Podczas szycia ...



  Późnym niedzielnym popołudniem nad jeziorem 
podczas spaceru z mężem :)




Plaża nad Jeziorem paprocańskim w Tychach


♥♥♥

Poniżej jedyne zdjęcie z odwiedzin teściów.
Niestety baterie się wyładowały a ja nie pomyślałam o zapasowych :(
Kicia około miesięczna, chciałam zabrać ale mnie powstrzymano ...
W każdym razie PRZESŁODKIE STWORZONKO KOCIE  :***
p.s braciszek naszego Puszka




4 komentarze:

  1. Kasiu super wyglądasz, super, i spodnie super i Ty i kicius...super!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:* szczerze mówiąc takie spodnie z jak dla mnie dość ciężkiego materiału to było nie lada wyzwanie , no i fakt że są dopasowane też robi swoje:) Pozdrawiam Cię serdecznie :)))

      Usuń
  2. Jako nastolatce bardzo mi się podobały jeansy przestebnowane podwójnie na szwie zewnętrznym (big star wtedy takie robił). Dziś z kolei wolę pojedyncze stebnowanie na szwie wewnętrznym:) Bardzo mi się podobają równe stebnowania na Twoich spodniach (sama zawsze coś skrzywię...) i ogólnie to jak leżą. Ach, mam też jedne z zamkiem z boku i one mi zawsze fałdki przycinają, bo zamek lubi się odpinać. Zawsze chcę sobie wszyć coś miękkiego pod niego, ale ciągle zapominam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z kolei nienawidziłam wręcz nosić jeansów aż może z 3 lata temu kupiłam takie leginsy/jeansy na gumce i mi się spodobało ...... Problemem był zawsze zamek z przodu bo uwypuklał, obciskał... Obecnie myślę że z zamkiem po boku jest bardzo wygodnie jednak materiał musi być ze stretchem wtedy ładnie się poddaje. Te moje pierwsze niestety go nie posiadają ale i tak uważam że dobrze mi poszło ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...