Wyróżnienia


Ostatnio dostałam bardzo miłą niespodziankę od SeeHome i Anett - Art.
Przy okazji zapraszam Was do zajrzenia na powyższe blogi:)
Dziękuję dziewczyny i przepraszam że tak długo piszę tego posta jednak czas 
jest nieubłagany a ja nie potrafię go zatrzymać. Tak więc już nadrabiam .. :)



Zasady Gry:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy opowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
 Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
                                                        


Pytania od SeeHome

 1. Jakie połączenie kolorów kojarzy Ci się z pięknym wnętrzem?  
Neutralne barwy w połączeniu z dodatkami w całej palecie barw.
 2. Jak Twoim zdaniem powinien wyglądać ciekawy blog?  
Powinien "wnosić coś" , być pisany jasno i szczerze.
 3. Na czym Twoim zdaniem polega prawdziwa przyjaźń?  
Na zaufaniu , na miłości , na pewnej nie do opisania mistyce.
 4. O jaki talent poprosiłabyś gdybyś mogła?  
 Dostałam talent który staram się rozwijać. To bardzo dużo dlatego
 też nie poprosiłabym o następny.
 5. Jakie jest Twoje ulubione/ukochane miejsce w Polsce?
Cięgle takiego szukam ;)
 6. Jaki jest Twój sposób na chandrę?
 Muzyka, sen, czekolada.
 7. Kto w życiu jest Twoim największym autorytetem? 
 Współcześni jak i dawni LUDZIE SERCA
 ( czyt. potrafiący kochać i poświęcać swoje życie dla innych ) 
 8. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?  
Aby móc dzielić się swoją pasją z innymi,
 by pokazać że najważniejsze jest to co człowiek nosi w sercu.
 9. Jaki film obejrzałaś więcej niż jeden raz? 
Filmów nie lubię oglądać , wolę siedzieć przed maszyną albo dłubać w koralikach :)
10.Jakie kolory lubisz najbardziej?  pomarańcz, ciemny szary, zieleń, żółty, brąz, błękit, fiolet, Ciemny róż ... w sumie chyba wszystkie tylko zależy  od humorku jakie na daną chwilę najbardziej.
11. Gdzie spędziłbyś swoje wymarzone wakacje? 
W tym roku to marzenie się spełni .. Ostróda Reggae Fest! mam takich marzeń wiele: Rafa Koralowa w Australii, Ameryka Południowa, Wyspy Zielonego Przylądka, Mazury, Skandynawia ... chyba cały Świat jakbym chciała się tak wgłębiać. W Gracji i Wenecji już byłam także pierwsze koty za płoty jeśli chodzi poza kraj.



 Pytania od Anett - Art

1.Ulubione miejsce do wyciszenia się to...   
Nie mam takiego.
2. Co Cię uspokaja?   
Muzyka, spacer po lesie, sen.
3. Twój sposób na chandrę?  
Muzyka, sen, czekolada.
4.Kwiaty w domu czy szkoda zachodu :) ? 
Zdecydowanie tak ale tylko w pracowni by koty nie zjadły :)
5. Jeśli tatuaż to jaki? 
Nie myślałam o tatuażu.
 6.Sport uprawiam czy tylko oglądam? 
Ani jedno ani drugie. 
7. Jakie 3 cechy wymieniliby Twoi przyjaciele, aby Cię opisać?   
Na pewno wrażliwość ... 
8 .Szalona impreza w klubie czy Spotkanie ze znajomymi przy piwie?
To drugie:)
  9. Jeśli byłbyś zwierzęciem to, jakim?
Kotkiem albo ptaszkiem ;)  
10.Sukienka czy spodnie? 
Sukienka.
11.Dodatki w formie biżuterii czy raczej nic?
Zdecydowanie dodatki.

  

 A oto moje pytania: 

1. Z jakim zwierzątkiem byś się utożsamiła ?

2. Kolory które Cię wyciszają ?

3. Twoja ulubiona pora roku ?

4. Spacer: po lesie czy po centrum handlowym ?

5. Ulubiony kwiat ?

6. Ulubiona potrawa ?

7. Zachód Słońca: nad morzem czy w górach ?

8. Ulubiony kolor szminki ?

9. Sposób na chandrę ?

10. Książka czy film ?

11.  Podróże po Polsce czy za granicę? 

 

 Do zabawy zapraszam, a tym samym nominuję blogi:




Zapraszam do zabawy :)


13 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi...dziękuję Kasiu, że mogłam dzięki nim trochę lepiej Cię "poznać"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę trwało zanim doszłam do tego, mnóstwo pracy mam ostatnio. Ale w końcu udało się ! :) A mi bardzo miło jest odpowiadać na pytania. sama z chęcią czytam odpowiedzi innych. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Jest mi bardzo miło. Niedługo opublikuję zabawę u siebie na blogu :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :):):) Jednego się tylko obawiam - jako że żyję w ciągłym niedoczasie, nie wiem, kiedy znajdę czas by odpisać u mnie na blogu ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam.. doba za krótka, czas pędzi jak szalony .... a tyle jeszcze do zrobienia. Mam nadzieję że znajdziesz czas, poczekam na odpowiedzi :)

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo za wyróżnienie oraz odwiedziny na moim blogu :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie :) Bardzo mi miło, że mój blog Ci się podoba. Postaram się w najbliższym czasie za wszystko zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji :)
    Takie zabawy są fajne, bo można się wiele dowiedzieć o naszym ulubionym blogerze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...