Walentynkowy zestaw ♥

Dzisiaj obchodzimy Święto Miłości, dla mnie to tylko symboliczny dzień no bo
 Miłość  zdrowo jest celebrować na co dzień. Postanowiłam uszyć Walentynkowy
zestaw który składa się z podusi dla mojego Kochanego męża i dwóch podkładek 
pod kubeczki. W sklepie znalazłam także kubeczki w serduszka a do całego zestawu 
pasuje idealnie ozdoba Kot którą dostałam jakiś czas temu od mojej drugiej połowy.


  Walentynkowy komplet uszyłam z materiałów w piękne sercowe wzorki ♥


Podusia i podkładki.


Kubeczki i dwustronne podkładki ♥


Koteczek ♥


Podusia z tyłu zapinana na guziczek w kształcie serca.


Do posłuchania, mój ulubiony miłosny kawałek ♥



Życzę Wam Kochani Dużo, Dużo Miłości na co dzień.
Miłość jest Najważniejsza ♥





4 komentarze:

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...