Serca dwa ♥

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam przedstawić dwa serduszka które uszyłam w tamtym tygodniu
 i już są u swojej właścicielki. To niesamowite przeżycie dla mnie ponieważ ja KOCHAM SZYĆ SERCA, szyję je z taką łatwością jakbym po prostu brała oddech. Serce jest dla mnie symbolem ponad wszystko, symbolem  MIŁOŚCI ♥


Takie serduszka do zawieszenia uszyłam na specjalne zamówienie, 
inspirowane były one tymi które uszyłam dla siebie w tamtym roku klik klik
Materiały dobierałyśmy razem z klientką, ich dobór jest idealny, jedno przebojowe a drugie 
delikatne czyli dopełnienie na całego. Przyznam że zastosowanie materiałów w gwiazdki 
było moim debiutem jeśli chodzi o serca, nie byłam za bardzo przekonana że będzie to 
pasowało jednak efekt mnie zaskoczył. Tył serduszek to powtórzenie jednego z materiałów.
Serca mają wymiary 20x16 cm + sznureczek do zawieszenia 8 cm.


 Serduszka, serduszka :)


 Ozdobna drewniana pacyfka i mini koraliki w kolorze pomarańczowym 
świetnie komponują się z koronką i materiałami.


  Duże czerwone guziczki + koronka = ♥


 Serduszka są mięciutkie i zgrabne dzięki odpowiedniej ocieplinie :)


 Katarzyna zostawia po sobie ślad, metka musi być :D


Serducha ♥


A w następnych postach o literkach i girlandzie dla Kuby i komplecie do kuchni w serca.
Pozdrawiam serdecznie :*


6 komentarzy:

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...