Fabian i Julka

Witajcie, ostatnio dużo się dzieje w mojej  pracowni, mam mnóstwo wspaniałych 
przyszłościowych zamówień które będę Wam pokazywać jak tylko znajdę chwilkę :)
 Te śliczne rzeczy powstały ponad miesiąc temu. To było niesamowite zamówienie, pierwsze 
tak duże w mojej pracowni. Komplet dla Fabianka i Julki to literki, komplet pościeli, ochraniacze 
do łóżeczka i girlanda. Kolorystyka materiałów jest przepiękna, turkus i pudrowy róż idealnie współgrają z szarością i bielą.


Czas pokazać co znajduje się wewnątrz tej ogromnj paczki ;)
Zdjęcia tych rzeczy robiłam ponad miesiąc temu, to jedne z ostatnich zdjęć które robiłam sama kombinując co i jak. Przyznam że spędziłam kilkanaście godzin by wybrać z prawie 400 zdjęć te które nadają się do czegokolwiek i obrobić je. Na dzień dzisiejszy współpracuję ze znajomym fotografem i  dzięki kilku cennym radom w dalszych postach zdjęcia na moim blogu będą
 zupełnie innej jakości. To wspaniałe rozwijać się ! :)


 Oto mnóstwo śliczności czyli zdjęcie całości.
dwa komplety literek
dwa komplety pościeli
dwa komplety ochraniaczy do łóżeczka czyli 11 poduszek  
girlanda
poszewka na poduszkę


 Komplet dla Fabiana


Komplet dla Julki


Literki ♥


Turkus w połączeniu z szarością i bielą, udekorowane drewnianymi gwiezdnymi
 guziczkami i maleńkimi niebieskimi klamerkami zawieszone na niebieskich wstążeczkach.


Pudrowy róż w połączeniu z szarością i bielą, udekorowane drewnianymi guziczkami 
w kształci serca i maleńkimi różowymi klamerkami zawieszone na różowych wstążeczkach.


Komplet pościeli
Poszewka na poduszkę o wymiarach 40x50 cm
Poszewka na kołdrę zapinana na zamek o wymiarach 90x120 cm
Tak dla odmiany moje metki skryłam w środku by nie odstawały ;)


Dla Fabianka :)


Dla Julki :)


Ochraniacze do łóżeczka składające się z sześciu poduszek.
Wymiary poduszki 35x35cm, wypełniacz kulka silikonowa.
Poduszki można połączyć tak by pasowały idealnie do łóżeczka.


Ochraniacz dla Fabianka to cztery poduszki 35x35 cm i jedna 70x35 cm.


Ochraniacz dla Julki :)


Girlanda składająca się z dziewięciu proporczyków o długości 2 metrów.


Girlanda idealnie będzie pasować do pokoju Fabiana i Julki, połączyłam 
w niej turkus, pudrowy róż i szarości.


A to taki mały gratis w postaci poszewki na poduszkę o wymiarach 40x40 cm. 


 Turkusowy Fabian :)


Pudrowa Julka :)


Jeszcze w tym tygodniu zapraszam na ŚWIĄTCZNY KONKURS :)

Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Cudne!!! A ten turkusowy kolor jest obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzyłam z zachwytem na to stworzyłaś! Piękne połączenia kolorystyczne, forma i wszystko razem bardzo delikatne, wysublimowane a jednocześnie wesołe. Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww, uwielbiam takie dekoracje. Chciałabym mieć taki talent estetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki faktycznie fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...