Konkurs z książeczką ♥

Za niedługo minie rok odkąd zaczęłam szyć książeczki sensoryczne.
To dla mnie niesamowity czas rozwoju i zgrania częstotliwości w wyrażaniu 
się poprzez szycie. Z tej okazji chciałam Was zaprosić na Konkurs.


Pierwszą książeczkę zaczęłam szyć w październiku 2015 roku, była to książeczka 
dla Dorotki i było to dla mnie ogromne wyzwanie. Szycie książeczek zafascynowało 
mnie do tego stopnia że postanowiłam się przy nich zatrzymać i udoskonalać je.
 Obecnie są one małymi dziełami mojej pracowni.


Zapraszam do obejrzenia filmiku o książeczce :)


Nagrodą w konkursie jest mini książeczka sensoryczna o wymiarach 16x20cm.
Elementy jakie w niej zawarłam to wiązanie sznurówek, zapinanie guzików i rzepów.

A jak zgłosić się do konkursu ?
Na blogu
Proszę udostępnić podlinkowany banerek u siebie na blogu
Zostać obserwatorem
 Napisać komentarz
Konkurs trwa także na Facebooku
 Konkurs
  Polubić mój fanpage na Facebooku
Udostępnić grafikę konkursową
  Zostawić komentarz pod grafika konkursową

 
Jeśli nie masz bloga ani facebooka zostaw w komentarzu Imię i adres mailowy :)
Jeśli zechcesz przyłączyć się do zabawy na blogu i na moim fanpage'u napisz o tym 
w komentarzu, będziesz mieć dodatkowy los :)
 
Konkurs trwa do północy 22 września 2016 roku.

♥♥♥

 ♥♥♥
 ♥♥♥


 Zapraszam do udziału :)





5 komentarzy:

  1. super jest :0 zapisuje sie choć nie dla mnie ale w rodzinie mam dwoje maluszków ( w sumie jeden w drodze) :) byłby to fajny upominek na gwizadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zapisuję i też dla rodziny :))) banerek zabieram do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna =) i ja się zgłaszam. Dzieci jeszcze nie mamy, ale za to mamy małego chrześniaka i książeczka byłaby fajnym prezentem =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielki talent. ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...