Książeczka sensoryczna Konkurs „Zabawka Przyjazna Dziecku”

Witajcie po krótkiej przerwie podczas której działo się mnóstwo dobrych rzeczy.
Nowa grafika zawitała już na moim fanpage'u, obecnie pracujemy nad stroną www, 
odwiedziłam mnóstwo różnych lokali - nadal szukamy tego wymarzonego, prace stolarskie 
także trwają, tworzą się piękne stoły i ławeczki, było także 'Życie bez Ograniczeń 2" 
w Krakowie, no i mnóstwo szycia.
 Postanowiłam także zgłosić moją książeczkę sensoryczną na Konkurs ...


Jakiś czas temu postanowiłam spróbować swoich sił w IX edycji Konkursu „Zabawka Przyjazna Dziecku” organizowanego przez Muzeum Zabawek i Zabawy. Uszyłam to co kocham najbardziej - książeczkę sensoryczną. Dzisiaj wysłałam ją, mam nadzieję że spodoba się jury.


Zapraszam do obejrzenia filmiku :)


 Mam nadzieję że moje małe dzieło zostanie docenione :)
Trzymajcie kciuki Kochani.



Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...