Komplet kaszubski

Przedstawiam komplet który uszyłam z tkaniny bawełnianej we wzór kaszubski.
Taki właśnie komplecik dostała niedawno ode mnie koleżanka, wiedziałam że 
bardzo spodobał się Jej ten materiał więc zaszalałam ;)


W skład kompletu wchodzą:

Dwie zasłonki do kuchni ze sznureczkami do zwieszania.
Organizer/worek na różności ściągany sznureczkiem z wszytym uchwytem do zawieszenia.
Poduszka ozdobna do której użyłam także polar minky w jasnym odcieniu niebieskiego.


 Zasłonki do kuchni wraz ze sznureczkami do związania w razie potrzeby.


Organizer/worek na różności ściągany sznureczkiem z wszytym uchwytem do zawieszenia.


Poduszka ozdobna, bawełna w połączeniu z polarem minky.


♥♥♥


 A w następnym wpisie 
Książeczka sensoryczna którą uszyłam do naszej przyszłej sali zabaw :)

Pozdrawiam 


7 komentarzy:

  1. Kasieńko cudowności, kolorowe, pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię te ludowe motywy, zestaw na pewno się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny komplet. Świetne te kolory.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplecik, a ten materiał i mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tradycyjne folkowe wzory są piękne, nie dziwne więc, że oczarowały Twoją koleżankę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie:) świetny blog:) super rzeczy robisz:) Gratuluję i obserwuję:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...