Witrażykowe kwestie Wielkanocne:)

Po kilku dniach w końcu skończone! Na szkle malowane jajkopisanki :)
Zaczynając pracę nad nimi nie spodziewałam się że tak będą wyglądały ale cóż, czasem miłe zaskoczenie to fajna sprawa. Nawąchałam się farb, rozpuszczalnika, łapki ledwo co domyłam ale co tam, radość z udanego wyznaczonego sobie zadania zrekompensowała wszystko!:)


Oczywiście problemów nie zabrakło, ponieważ szkiełka były bez dziurek, a takich się nie opłaca robić to musiałam coś wymyślić.... Oczywiście wszystko ładnie i prosto wygląda w wyobrażni, jak przychodzi do wykonania to już troszkę inaczej.
Ale co tam, po wielu próbach, zawiązywaniach, kombinowaniach i takich tam UDAŁO SIĘ!
Wstążki które dostałam od taty się przydały, będą też miały zastosowanie w palmach ale o tym może następnym razem ;) Zdjęcia celowo zrobiłam na białym tle, bo lepiej widać kolory....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...