Niespodzianek ciąg dalszy


Dziś miałam zakręcony dzień. Skończyłam już moje małe co nieco i chciałam zrobić zdjęcia ale
pogoda była taka że nic a nic nie dało się sfotografować. Czekałam jeszcze na ten kawałek
Słońca później robiłam w świetle żarówki ale nieee to tak być nie może.. więc jutro od rana
 czatuję na odrobinę fotonów..

♥♥♥
Dziś przyszła przesyłka od Maryś♥ , koszulka z portretem którą wygrałam w Candy.
Zamurowało mnie . Szok.
Już wiem że jest to koszulka którą będę nosić i nosić.Dziękuję z całego serduszka Kochana :*
Zrobiłam zdjęcia przy filarze w nowym mieszkanku rzecz jasna, by podzielić się tą nowina.
Popatrzcie sami




Niesamowite

♥♥♥
Następną niespodzianką jest wyróżnienie od  Ozdoby Ziem  Dziękuje dziękuje dziękuje :)
Cieszę że zostałam wyróżniona bardzo mnie to motywuje

 

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy opowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


A to pytania na które odpowiadam...

1. Bierny czy aktywny wypoczynek? Bierny
2. Przejażdżka rowerowa czy długi spacer? Spacere
3. Ulubiona stacja radiowa? Open.fm / Polish Reggae Stylee
4. Największe marzenie z dzieciństwa? mieć mały domek w lesie z dala od cywilizacji ..
5. Imię ukochanego pupila? nie mam pupilka :(
6. Długopis czy pióro? zdecydowanie pióro ♥
7. Anielica czy diablica? hehe to drugie
8. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie? ze strzępek wspomnień wygrzebałam że CzarownicĄ...
9. Srebro czy złoto ? złoto !
10. Najbardziej znienawidzone warzywo? hmmmm , hmmm ta taka mała kapustka, brukselka? fuu
11. Ulubiony owoc? CyTrYnA !♥

Jak tylko znajdę czas prześlę dalej ;)
Tymczasem zapisuję się na  Candy na blogu Ozdoby Ziemi

I na koniec akcent muzyczny ;P
Ten kawałek za mną chodzi od kilku dni , uwielbiam go!♥



4 komentarze:

  1. Grzutlacje:)) No i wiem ,że się powtarzam ,ale do Ciebie sie wszystkie niespodzianki kleją ostatnio:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ^^ no właśnie tak ostatnio to zauważyłam, kleją się kleją... mnie to raduje ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...