Kiermasz....


Po krótkiej przeszło tygodniowej przerwie ....
Zakręcony czas, było mnóstwo zajęć i dwa razy choroba zaatakowała konkretnie.
W ogóle ten tydzień był trudny, w poniedziałek wyjazd do szpitala do Ustronia, we wtorek chyba mój organizm nie wytrzymał i dostałam przykurczy i bólów stawów leżałam cały dzień w domu, nie pojechałam na warsztaty. Trudno jest sobie uświadomić że choroba istnieje ale cóż pozbierałam się jak zawsze i zaczęłam działać aby pokazać się na Kiermaszu Wielkanocnym który odbył się wczoraj.

Kiermasz....?
Raczej wystawa na dużej powierzchni. Zmobilizowana ja, zawiedziona imprezą.
Łukasz naliczył niespełna 30 osób przez całą imprezę przy czym od godziny 14 do 16 pokazało
się może z 5 osób...
Cóż ... 
A ja tak lubię tłumy, przepływ ludzi.
Parę razy miałam okazję być ze swoimi rzeczami i to niesamowite jak taki tłumek stoi koło
stoiska, są dyskusje, śmiechy, ktoś cosik kupi, jakiś kontakt się nawiąże  to świetna sprawa..
A tu nic... w pewnym momencie sala przez długiiii czas była pusta i wystawcy patrzeli się na siebie nawzajem. Cóż posiedziałam sobie z Łukaszem :)

A tu parę zdjęć dla WAS :)
  Takie cudeńka zrobiłam..

Jajeczka, małe i większe




 Witrażyki mocowane na  drewienkach


 Kwietne torebki z zawieszkami, bardzo się podobały tym nielicznym co podchodzili


 Ptaszki jeszcze przed montażem ;)


 Ja i stoisko ;D



♥♥♥
Dziękuję za wyróżnienie ;*****
od



 ♥♥♥
A tu mała prośba o głos od jutra , postaram się jeszcze napisać o tym co i jak klikać ;DDD





♥♥♥
Życzę Wam udanej niedzieli, my z Łukaszem zmykamy do Chorzowa na Jarmark rzeczy Ładnych.
Chciałam tak pokazać się ze swoim stoiskiem ale niestety za późno bo miejsca były już zajęte... więc jedziemy tam zobaczyć innych ;)


6 komentarzy:

  1. Piękny kiermasz do tego wspaniałe jajeczka wielkanocne. Az miło się je ogląda. Mnie się bardzo podobają. Serdecznie Cię pozdrawiam i dziękuję za zdjęcia, które mogłam obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że ludzi było mało:( ale pierwsze koty za płoty, mam jeszcze marzenia i plany na przyszłość ;D Cieszę się bardzo że jajuszka się podobają ;)
      Pozdrowionka

      Usuń
  2. Szkoda, że mało ludzi;/ Ja też lubię takie kiermasze;D Często jestem na takich z Mamą, która wystawia swoje dzieła;D
    Pierwszy głos już masz;) Hihihi udało mi się być pierwsza^^
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda że tak mało ludzi :( ale Tych to nie miasto na takie imprezy bo ani reklamy nie potrafili zrobić a i miejsce złe.. cóż
      A Ty to szczęściara,takie wypady z mamą na jarmarki to pewnie wspaniała sprawa :))
      Pozdrowionka^^

      Usuń
  3. tworzysz naprawdę piękne rzeczy :) jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...