Żyję! ;) zawirowania wielkanocne

Czwartek? -_-
Tydzień się już prawie kończy, tylko dlaczego tak szybko?...

Poniedziałek - warsztaty... oczywiście nie zabrałam aparatu w pośpiechu....
Powstał Aniołek, bo jakoś temat kolczyków zszedł na drugi plan.
Obiecuję że następnym razem aparat wezmę i kilka zdjęć się pojawi:)
Zafascynowanie pogodą chyba wzięło górę...
To był piękny dzień, czyste niebo od samego rana, w miarę ciepło.
Chcę już wiosnę!

♥♥♥
Ostatnio także nie omija mnie napięcie przed Kiermaszem Wielkanocnym który ma
 odbyć się 16 marca. Staram się zrealizować swoje pomysły.
Chcę pokazać między innymi biżuterię, kilka wiosennych toreb, witrażyki, a także ozdobne jajeczka które mają być główną atrakcją mojego stoiska ^^

Do uszycia jajeczek zmotywowała mnie ubiegłoroczna wygrana w konkursie

DROBIAZGI ŚWIĄTECZNE

Zdobyłam pierwsze miejsce.

 I tak wszystko się teraz u mnie kręci wokół przygotowania stoiska..






Postanowiłam także zagościć z moimi kolczykami, opaskami i innymi różnościami
na targach rękodzieła w Mikołowie.
Wszystko w przygotowaniu, czeka mnie niezła praca ale myślę że warto.
Mam mnóstwo projektów na kartce które chcę zrealizować ;)
No zobaczymy..


♥♥♥
Przypominam o moim Candy które trwa do jutra do północy.
Zapraszam WSZYSTKICH !


♥♥♥
Rude Boy w mojej małej pracowni na szafie.
Wszedł kot do góry i śpi, Łukasz dał Mu na górę karton i kicia ma się dobrze:)


Miłego  popołudnia ♥ A ja zmykam dokończyć ozdoby:)


18 komentarzy:

  1. cudne jajeczka!! pracuj dzielnie! już widzę Twoje sukcesy na horyzoncie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... przyznam szczerze że zaryzykowałam, kroczę w pewien obszar,drogę jednak dokąd mnie to zaprowadzi?..
      mam marzenia...
      czas pokaże...

      ah :)

      Usuń
    2. trzymam kciuki!! buziaki ♥

      Usuń
    3. ... dziękuję Kochana :****
      niech się dzieje co dziać się ma ...

      Usuń
  2. Przepiękne wielkanocne jajeczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajka. Dużego zainteresowania na kiermaszach Ci życzę. Nie wiem czy się kiedyś odważę wziąć udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja już bywałam kiedyś więc stresu nie mam.
      A Tobie życzę więcej wiary, zawsze warto spróbować :)))))

      Usuń
  4. Jakie cieplutkie te jajka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajeczka wymiatają, strasznie mi się podobają..A kotek..mmm. mrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jajka:) Powodzenia na kiermaszach:) Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego święta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny kotek.:D
    Trzymam kciuki.:*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajniutkie te twoje jaja
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) po weekendzie w całej okazałości będzie można je zobaczyć :)

      Usuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...