Miłe zaskoczenie .. Wyróżnienie ♥


Ostatnio spotkało mnie mile zaskoczenie w postaci wyróżnienia 
Chcialam serdecznie za nie podziękować, a podziękowania przesyłam PIĘKNIDEŁKU
Dziękuje :*


Zasady Versatile Blogger Award:
1.Nominowana osoba pokazuje nagrodę. 
2.Dziękuje za nominacje. 
3.Ujawnia 7 faktów o sobie. 
4.Nominuje 7 blogów. 
5.Informuje o nominacji blogi nominowane

 7 faktów o mnie :)

1. Jestem bardzo wrażliwym człekiem, często ulegam emocjom
2. Mieszkam z 3 mężczyzn Łukaszem i dwoma kotami
3. Uwielbiam prowadzićsamochód, to mnie odpręża na maxa
4.  Lubię jak mi  koty mruczą do ucha :) mrrrrrrr...
5. Drażni mnie jak widzę że ktokolwiek się popisuję próbując udawać kogoś kim nie jest !
6. Moje ciało jest bardzo schorowane, zniszczone przez przewlekłą chorobę i różne powikłania z tego tytułu ale tego tematu staram się zawsze unikać jak ognia twierdząc że za niedługo wyzdrowieje, często kończy się to np. zbyt nadmiernym wysiłkiem i potem wracam do sił przez kilka dni..
7. Nie odróżniam za bardzo kolorów, mieszają mi się barwy ( powikłania po chorobie, zwężenie naczyń w centralnej części siatkówki, widzę  tylko jej obrzeżami )


A oto nominowane blogi
Akcent muzyczny :)





zapraszam na moje Candy 



6 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci bardzo za nominację, kochana, odpowiem, jak tylko będę miała trochę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zaglądać , ciekawa jestem odpowiedzi :) Pozdrawiam :***

      Usuń
  2. 1 i 7 - ja też ;) świetnie tu ;) czekam na kolejny post :* obserwuję <3
    Blog modowy What is in the hat? Zapraszam ;) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo to mamy cosik wspólnego, no ale 7 ojj nie ma się co z tej siódemki cieszyć ..... dzięki za pozytywne słówka , zmykam się rozejrzec u Ciebie :)

      Usuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie Kochana!:) Przy wolniejszym czasie oczywiście odpowiem;));*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo :d Czekam z niecierpliwością na Twoje odpowiedzi :**

      Usuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...