Andrzejkowy wieczór :)




Wprawdzie miniony weekend można zaliczyć już do  historii jednak miłe jego wspomnienie pozostaje w mojej głowie. Andrzejkowy wieczór spędziliśmy z mężem w Teatrze Małym w Tychach. Na deskach teatru gościł kabaret Łowcy.B. Było cudownie, chłopaki potrafią doprowadzić do łez oczywiście tych ze śmiechu :)




Po występie czekałam cierpliwie i udało mi się! Mała mobilizacja i mam wspaniałą
 pamiątkę w postaci zdjęcia z chłopakami. Zdjęcia zrobił Łukasz :*



Przypominam o Świątecznym Candy :)

http://kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com/2013/12/swiateczne-candy.html

6 komentarzy:

  1. Kasiu świetny pomysł na Andrzejki:)a Ty wygladasz kwitnąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kabarety a ten to mój ulubiony. Chłopaki są niepowtarzalni ;) a moja skromna osóbka przy takich gwiazdach no uczucie nie do opisania ...

      Usuń
  2. wiem o czym piszesz my ruszamy na młodych panów

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) mam już inną fryzurkę ale o tym innym razem :D Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...