Kocie poduchy ♥

Przedstawiam koci zestaw czyli poszewkę i dwustronną poduchę w kociaki.
 Uszyłam je specjalne na życzenie męża, miała być tylko poszewka na poduszkę
 ale tak jakoś się rozkręciłam i w sumie uszyłam pięć poszewek i dwie poduchy.
 

 Pamiętam ostatnią poszewkę jaką uszyłam dla męża na walentynki  klik klik  uszyłam 
ją z dzianiny więc szybko się sprała a więc uszycie nowej było jak najbardziej wskazane.
Od razu pomyślałam o tych kociakach, materiał miałam pod ręką, tak jakoś się kupił 
przypadkiem więc zostało tylko szycie :D 

Tak się prezentują kocie poduchy, uszyłam je z szarej bawełny w kociaki.
Poszewka na poduchę 40x40 cm
Poduszka dwustronna, z tyłu bawełna czarna w białe kropki, wypełniacz kulkowy 40x29 cm



Dwustronna poduszka, kropeczki na czarnym doskonale komponują się z szarą kocią bawełną.
 

:)


 Koteczek ♥ ♥ ♥


Kocie poszewki jako prezent, kilka takich rozdałam w najbliższym otoczeniu :)


A co u kociaków ..
Dawno o nich nie pisałam, przy takich upałach śpią prawie cały dzień, ostatnio nawet 
pod prysznicem domagając się bieżącej wody. Za to pod wieczór i w nocy istne szaleństwo, 
tacy to pożyją. Kociaki przyłapane na leniuchowaniu :D 



Pozdrawiam :*
A w następnym poście niespodzianka specjalnie dla Was :)



17 komentarzy:

  1. Cudowne te poduchy! Wzór genialny :) mąż na pewno zadowolony!
    Ciekawa jestem niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe koci świat! Super są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudowne! :D

    http://herowo8.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu śliczne są, chciałabym takie do pokoju, właśnie jestem przed remontem i zmianą wystroju pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I żywe i te nie, wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moj pies tez ledwo zipie...

    Poszewki są cudowne!!!

    Ja mam w planach w sierpniu znowu wziąśc maszyne mamie i poszyć trochę pościeli :)
    Moze i z firankami cos wyczaruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szycie pościele jest świetne, możemy same wybrać materiał a to ważne. Często w sklepach dostępne komplety są uszyte z dziwnych materiałów, a tak można świadomie coś wybrać.
      Ja też ostatnio szyłam firanki :)
      Naszym kociakom pomaga przebywanie w łazience tam jest jakoś chłodniej no i bieżąca woda.
      Ciekawa jestem tego co uszyjesz .. :)

      Usuń
    2. Mój psiak sie do mojej łazienki nie zmieści, bo za mała. Nawet biedny pod prysznic nie zmieści się :(

      Usuń
  7. Uwielbiam koty! Nawet te nadrukowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwierzęta ciężko znoszą takie upały. Przecież futerka nie zdejmą...
    Poszewki są śliczne i towarzystwo na ostatnich zdjęciach, także :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, taki upał to dla nich męczarnia dlatego staram się im jakoś pomóc, wylegiwanie pod prysznicem i bieżąca woda bardzo im pomagają :)

      Usuń
  9. Piękne koty moja córka uwielbia je strasznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gotowe :) bawię się na blogu (letsbless.blogspot.com) i na fb (Dominika Kurzaj)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne poduszki, wszystkie kocie motywy ostatnio bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...