Konkurs

 Witajcie, dzisiaj przybywam z zapowiedzianą niespodzianką, mam nadzieję że się spodoba. 
Materiał w kociaki spodobał mi się tak bardzo że postanowiłam podzielić się tą radością,
zapraszam Was do udziału w konkursie, do wygrania dwustronna poduszka w kociaki.


 Przedstawiam małą niespodziankę dla Was Kochani.
Kocia poduszka na pewno wpasuje się w każde wnętrze :)



 Nagrodą w Konkursie jest dwustronna poduszka o wymiarach 29x40 cm.
Poduszka uszyta jest z materiałów bawełnianych, w środku wypełniacz kulkowy.
Konkurs trwa od 27.07 do 08.08.2015. Zwycięzcę wylosuję w ciągu trzech dni 
po skończeniu konkursu. Wysyłka na terenie Polski.

A jak zgłosić się do konkursu ?

Na blogu
Udostępnić podlinkowany banerek u siebie na blogu
  Napisać komentarz
Jeśli zechcesz zostać obserwatorem będzie mi miło :)

Na Facebooku
 Polubić mojego fanpagea
 Udostępnić publicznie na swojej tablicy Fb baner konkursowy
W komentarzu napisać np. biorę udział

Jeśli nie masz bloga ani facebooka zostaw w komentarzu Imię i adres mailowy :)
Jeśli zechcesz przyłączyć się do zabawy na blogu i na moim fanpage'u napisz o tym 
w komentarzu, będziesz mieć dodatkowy los :)




Koteczek ♥

ZAPRASZAM WAS WSZYSTKICH DO UDZIAŁU 

W KONKURSIE :)

48 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, te kociaki są cudne:) Już udostępniam banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja i ja też się zgłaszam, podusia jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się zgłosiłam na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten materiał jest świetny, i faktycznie kolorystycznie na tyle uniwersalny, że wszędzie się wpasuje :)
    poducha jest śliczna, zgłaszam się oczywiście i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka bawełna to skarb, szczególnie że w KOTY ♥

      Usuń
  5. Banerek wstawiony i ustawiam się w kolejce po tę cudną podusię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kociaki. Staję w kolejce. iglamalowane1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zgłaszam a wieczorem po pracy wrzucę baner na bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do zabawy z wielką przyjemnością, moja córka uwielbia takie podusie, była by wniebowzięta gdyby taką miała.Pozdrawiam i życzę dobrego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszka w kotki, piękna !
    Baner już wisi Mój blog Ma i Bla
    przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przyjmę taką poduszkę - a mój synek będzie zachwycony bo uwielbia koty. Zapraszam także na mojego dopiero raczkującego bloga www/szydelkowamagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam bloga,przyłączyłam się do zabawy na facebooku
    Zdzisława rybkazg2@wp.pl
    blog obserwuję jako Zdzisława Imianowska

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się do kolejki. Przepiękne te koty, takie stylowe. Takie busines cat takie do przytulania:D
    Banner: www.drunkpriest.blogspot.com
    Obserwuję jako Sadi

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. :) Zaobserwowałam i wstawiłam banerek (http://porcelanovvy.blogspot.com/p/probuje-szczescia.html), buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Banner wstawiłam, bo te kotki mnie urzekły! :)
    www.essenceofcharm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustawiam się w kolejce po tą piękną poduszke :D
    Baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie spełniam warunków- nie mam bloga, ale jeśli zechcesz wziąć mnie pod uwagę w swoim konkursie będzie mi bardzo miło, bo podusia jest cudna.
    Obserwuję jako zamigotalswiat
    Imię:Klaudia
    Email: klaudia1208@interia.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielka fanka kocurów zgłasza się!
    obserwuję jako hair world
    baner na blogu na dole takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo braku bloga i fb :)) i ja się zapisuję na podusie tarkowska.anita @gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział :)
    Obserwuję jako : sylwia s
    Baner na pasku bocznym mojego bloga : http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział, baner na blogu :) udostępniałam rownież na Facebooku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Banerek dodany u mnie na blogu http://cosmetics-my-live.blogspot.com/ :) luciam@interia.pl
    Obserwuję jako: lu ciam

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Z wielką chęcią się zgłaszam :)
    Banner na blogu http://izabelarejman.blogspot.com/
    Obserwuję jako Izabela Rejman
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna poduszka! Chętnie wezmę udział.
    Baner już wstawiłam na blogu W malinach

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    Baner na blogu: http://verierra.blogspot.com/
    E-mail: verierra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O boooooże <3 Jakie cudowne koty :D Kocham koty, to najpiękiesze stworzenia EVER! Obiecuję z nią spać...męża na bok odrzucę nawet :D niestety na mieszkaniu nie pozwolono mi mieć kotka własnego :'(
    Udostępniłam banerek u mnie: http://green-clear-mind.blogspot.com/
    Obserwuję Cię jako ja: Druidka ;)
    (podglądam bo super blog :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha męża na bokpowiadasz, u mnie jest na odwrót mąż śpi na kociej poduszce razem z kotem ... takie cyrki ;D

      Usuń
  27. Prześliczna podusia:) kociaki są super! Zapisuję się z przyjemnością a banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Umarłam z miłości do tej poduszki w kotki! <3
    Spełniłam wszystkie warunki :)
    obserwuję blog jako Turkusoowa
    Fanpage jako :Turkusoowej kosmetyczny świat
    udostępniłam zdjęcie na fb:
    https://www.facebook.com/412459885581874/photos/a.412760782218451.1073741828.412459885581874/489469777880884/?type=1&theater
    oraz banerek na blogu:
    http://www.turkusoowa.blogspot.com/

    i czekam na wynik :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :) Będą aż trzy nagrody, szanse są więc większe :)

      Usuń
  29. Ta poducha jest genialna! Wygląda świetnie i na pewno jest milutka. Bierę udział!
    Nie mam bloga,ale na fb działam jako Leszek Żuk ;)
    Pozdrawiam,
    M.

    dudus269@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. no to tak :D biorę udział ;)
    obserwuję bloga jako Wiola Santos
    baner na moim blogu na pasku bocznym
    http://dezmansowa.blogspot.com/
    polubiłam na fb jako Oleńka Kwiatnowska
    i udostępniłam na swojej osi czasu

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jako posiadaczka trzech mruczków, z wielką chęcią zapiszę się do zabawy! Piękna poduszka!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział, bo poduszka jest cudowna! ♥
    Obserwuję jako: Marta Holliss
    Blog: designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Paulina Stachyra, udostępniam na google+, jeśi to się będzie liczyć :)
    https://plus.google.com/103990863907004917634/posts/BescH4qaAk4

    paulina.st91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam Cię, często zaglądam do Twojego Kolorowego Świata :) Poduszeczka jest cudna, już widzę ten zachwyt w oczach mojej córeczki :)
    Jeśli mogę to z przyjemnością wezmę udział. Bloga swojego niestety nie mam.
    Aneta
    aneta.ras11@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam poduszki i koty więc muszę się zgłosić ;) Poduszka świetna.
    Pozdrawiam i również zapraszam do siebie na Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna poducha. Koniecznie ustawiam się w kolejce. Banerek zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale cudne kotki! :) banerek wstawiony, dołączam do obserwatorów i zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Poducha marzenie ! ♥ Idealna dla kociary, która zgłasza się ;)
    Obserwuję jako ˙·٠•●Closed In Wonderland●•٠·˙
    Baner: http://closed-in-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    baner http://kanwuje.blogspot.com/
    kocham koty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...