APEL o pomoc

Kochani z Waszą pomocą dam radę 💪💪💪



Ogromną odwagą było dla mnie ostatnio otworzenie subkonta w Fundacji Avalon.
Mój stan zdrowia pogarsza się z miesiąca na miesiąc, obecnie poruszam się już o kulach. 
Potrzebuję pomocy w najprostszych czynnościach. Czekam na kolejną operację a także 
na kosztowne leczenie, rehabilitację i dostosowanie łazienki oraz samochodu.


***


Nazywam się Katarzyna Mucha, mam 33 lata. Od 25 lat choruję na młodzieńcze zapalenie 
stawów. Diagnoza którą usłyszałam w wieku 8 lat zmieniła moje Życie.
Przeszłam kilka operacji, w tym endoplastykę stawu biodrowego prawego w wieku 26 lat. 
Miałam także usuwaną zaćmę polekową w obu oczach. Stosowano u mnie także leczenie 
biologiczne które nie przynosiło większych efektów.
Codzienne zmagam się z bólem, sztywnościami i ograniczeniami ruchowymi. 
Obecnie potrzebuję pomocy w wykonywaniu najprostszych czynności.
Trudności z jakimi przyszło mi się mierzyć w życiu częściowo przezwyciężyłam dzięki 
pasji do tworzenia książek sensorycznych.
Choroba jednak postępuje. Czeka mnie kolejna poważna operacja - wstawienie endoprotezy 
lewego biodra, a także ratowanie pozostałych stawów. 
 Kosztowne leczenie, rehabilitacja a także dostosowanie przestrzeni wokół są dla mnie szansą
 na zdrowsze bardziej sprawne życie


Za wszelką pomoc z całego Serca Dziękuję

👉 Sms charytatywny
SMS na numer 75165 o treści POMOC 9912
Koszt SMS-a to 6,15 zł. brutto (kwota zawiera VAT), z czego 5 zł
stanowi darowizna na rzecz Podopiecznego 

👉Darowizna na konto fundacji
Fundacja Avalon
Ul. Domaniewska 50A
02-672 Warszawa
nr konta: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
Tytułem: Mucha 9912 

👉Przelewy walutowe lub zagraniczne
Fundacja Avalon
Ul. Domaniewska 50A
02-672 Warszawa
WAŻNE !!!
W polu TYTUŁ PRZELEWU proszę wpisując: Mucha 9912
Rachunek walutowy EUR:
IBAN: PL07 1600 1286 0003 0031 8642 6021
Rachunek walutowy USD:
IBAN: PL77 1600 1286 0003 0031 8642 6022
Rachunek dla przelewów zagranicznych w innych niż EUR I USD walutach:
IBAN: PL62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
Kod SWIFT/BIC: PPAB PLPK
Bank odbiorcy:
BGŻ BNP Paribas SA
Oddział w Warszawie
Al. Krakowska 2
02-284 Warszawa


 Mój profil w Fundacja Avalon







Kochani proszę o pomoc, o udostępnienie apelu.
Pragnę wrócić chociaż częściowo do zdrowia.







2 komentarze:

  1. Załatwione :) Kochana dasz radę. kolejny raz zawalczysz o swoje zdrowie. Wierz mi są ludzie, którzy Ci w tym pomogą. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* Przyznam że są momenty kiedy mam dość, sił brakuje... ale potem podnoszę się... Chcę żyć, zdrowo żyć ♥ Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...