Gramy dla Kasi !

W piątek 28 września w Miejskim Centrum Kultury w Tychach odbył się
 Koncert zorganizowany przez Wspaniałych ludzi.





To było dla mnie bardzo poruszające wydarzenie, byłam pełna emocji.
Ogromna lekcja przyjmowania Pomocy...
Od wielu lat pomagam innym poprzez rozmowę, 1%, zbieranie nakrętek, oddawanie rzeczy 
na licytację a także szycie specjalnie na licytację czy konkursy, często oddawałam też swoje rękodzieło aby pomóc.. tak po prostu. To niesamowite móc pomóc innym ♥
Przyznam że łatwiej jest pomagać niż przyjmować pomoc.

Zapraszam do oglądania zdjęć z koncertu :)


Mam wokół wspaniałych ludzi którzy pomogli, zorganizowali takie wspaniałe wydarzenie.
Było mnóstwo osób a także dostałam mnóstwo darów które wystawiłam na specjalnej 
stronie Allegro Charytatywni.

Są tam niezłe cudeńka, perełki i bardzo oryginalne rzeczy ..

Zapraszam do zerknięcia, może się coś spodoba :)

 



Przede mną długa droga do zdrowia, chcę Żyć to jest pewne!
Mam dla kogo, mam po co :)


DOBRO POWRACA! 

♥♥♥

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...