Wyniki Koknursu

Zanim ogłoszę zwycięzcę chciałam Wam podziękować za udział w Świątecznym 
Konkursie, sprawiliście mi ogromną radość przyłączając się do zabawy Dziękuję
Mam nadzieję że będziecie do mnie czasem zaglądać, moją misją jest pokazanie że osoby 
niepełnosprawne też potrafią uczynić ze swojego życia pasję i pasję sposobem na życie
Ta liczba osób na moim fanpage'u sprawiła że wkrótce możecie spodziewać 
się kolejnej niespodzianki.



Wracając do losowania ....
mieszałam losy chyba z 5 minut zanim wylosowałam.
Podusia wędruje do ...
Pauliny Dominiki Nosowskiej
 



GRATULUJĘ WYGRANEJ Z CAŁEGO SERDUSZKA
Proszę o kontakt w celu ustalenia adresu do wysyłki.

Dziękuję jeszcze raz WSZYSTKIM za udział  :)

 


7 komentarzy:

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...