Pracownia

Oto moje miejsce na ZIEMI, miejsce wypełnione dobrem, spełnione MARZENIE ♥
Niechaj więc Świat który czuję głęboko w Sercu przeistacza się w
TU I TERAZ, niechaj narzędziem będzie SZYCIE ♥
 

 Kochani chciałabym zaprosić Was do mojej pracowni ...
Takie piękne światło towarzyszyło nam podczas zdjęć :)

  
Szyld, regały z różnościami i deska do prasowania obita pięknym materiałem w różyczki ♥


 Stół krawiecki to podstawa, mój jest idealny. Wykorzystaliśmy starą podstawę z maszyny,
filc techniczny, surową płytę meblową na blat dostałam od firmy wujka, no i oczywiście
akcent florystyczny materiał w różyczki.



  
Maszyny.



  Organizer na nici i szpulki.
Wykonanie Łukasz Mucha.



Drewniane skrzynie przemienione w śliczne półki.
Wykonanie Łukasz Mucha.


Słonik na szczęście.


 Te największe nożyczki znalazłam w piwnicy, magia...


  Guziczki, koraliki, kolorowo!


 Idealne miejsce pracy.


Stara niciarka i dół stołu krawieckiego.


 Patchworkowe zasłony ♥♥♥
Projekt i wykonanie moje.



Dyplomy z florystyki zawisły...


Światło ♥♥♥


 Katarzyna w sercach i guzikach  ;)


MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ ♥


5 komentarzy:

  1. Ile nici! Pięknie tam masz, tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Ci tu Kasiu będzie pięknie i dobrze i twórczo! Wspaniała pracownia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patchworkowe zasłony mnie zauroczyły! Są idealne!
    Piękną masz pracownię, te półki z drewnianych skrzynek są świetne, od dawna mi się takie podobają :)
    a guziki i koraliki w słoikach - super pomysł, pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...