Wóz strażacki

Witam w Nowym Roku 2016, życzę Wam aby był on początkiem lepszego 
Życia, aby spełniały się Marzenia.
A w mojej pracowni remont prawie dobiega końca, trwa on już prawie miesiąc.
To naprawdę niesamowite jak patrzę na to co powstało, nareszcie swoje 
miejsce, stół krawiecki, miejsce na maszyny, regały. Chce się żyć i tyle :)
 Dzisiaj pierwszy post w tym roku...
Przedstawiam poszewkę z wozem strażackim. Dzięki wypełnieniu niektórych elementów
 z powodzeniem mogę napisać iż jest to poszewka dotykowa. Jej tło stanowi śliczna
 zielona kratka a całość podkreśla czerwona lamówka.


 Poszewka na poduszkę z wozem strażackim dla Tymka :)
Wymiary 40x40 cm, zapinana na zamek.


 Wóz strażacki w sam raz dla młodego mężczyzny.


 A tak wygląda poszewka na płasko, bez poduszki.


 Dzięki wypełnieniu niektórych elementów poszewka jest bardziej przestrzenna.
Taki mój pomysł ;)
Wypełnione literki.


 Słońce, które dodatkowo obszyłam ręcznie pomarańczową nitką.


  I oczywiście wóz strażacki - drabina, koła, światło i kogut są wypełnione.


 Poszewka obszyta jest lamówką która podkreśla całość.


 Poszewka dla Tymka :)

  
Poszewka zapinana jest na zamek.


A do poszewki uszyłam dwa małe wozy strażackie do wiązania zasłon które miałam 
okazję uszyć dla chłopczyka jakiś czas temu.


Wozy strażackie do wiązania zasłon.
Uszyłam je z bawełnianego materiału w różne autka, są lekko wypchane.


  Zasłonki dla w gwiazdki które uszyłam jakiś czas temu dla Tymka.







A w następnych postach opowiem o ogromnej kostce sensorycznej, kolejnej
 książeczce sensorycznej i poduszkach ozdobnych z książeczką.

Buziaki :*

2 komentarze:

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...