Walka o Szycie

Witajcie chciałam się z Wami podzielić bardzo ważnym wydarzeniem w moim Życiu jakie
miało miejsce dwa dni temu i zaprosić Was do obejrzenia filmu WALKA O SZYCIE.


W ubiegłym roku w moim Życiu miało miejsc niezwykłe wydarzenie, dzięki Joannie Szpak
 i France Helvetia przy współpracy z Gabinetem Terapii Holistycznych "Droga Zmiany" 
został nakręcony  film poświęcony mojej osobie.
Celem filmu jest przybliżenie mojej osoby, przede wszystkim jednak pokazanie ogromnej
 chęci i determinacji w realizacji mojej pasji a także walki o zdrowe, piękne Życie.
Pasji która narodziła się podczas zapaści emocjonalnej spowodowanej ciężką chorobą.
Ograniczenia spowodowane chorobą sprawiły iż zaczęłam szyć, tworzyć biżuterią, była 
to swoista terapia zajęciowa która stopniowo przeradzała się w pasję i sposób na życie.
Po trzech latach psychoterapii postanowiłam poddać się sesjom hipnozy dzięki którym 
chciałam poznać odpowiedź dotyczącą przyczyn choroby.
Podczas filmu wykorzystano jedną z takich sesji.


Zapraszam do obejrzenia

 https://vimeo.com/152276176

https://vimeo.com/152276176


Chcę także podziękować.
Podziękowania dla rodziców za dar ŻYCIA, mężowi za wspólną DROGĘ I MIŁOŚĆ, 
wszystkim mi bliskim, tym którzy pojawili się w moim Życiu, wszystkim napotkanym istotom 
a także tym które dane mi będzie spotkać podczas podróży zwanej Życiem Podziękowania ślę
 również do mgr Anny Szałaśny z Gabinetu Terapii Holistycznych "Droga Zmiany".





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Wam za odwiedziny i komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...